Pivo’s

21+ jaar

Zambesi Stam

Ons Programma

Wilde ideeën? Grootse plannen? Verborgen talenten?

De Pivo’s is de oudste leeftijdsgroep binnen Scouting Livingstone, die zelfstandig draait zonder dat er enige staf of begeleiding meer nodig is.
Ondanks dat er geen begeleiding meer is, probeer je toch elke week aanwezig te zijn en jaarlijks een leuk programma neer te zetten om zo toch nog actief bezig te zijn. De Pivo’s draaien op zaterdag avond, wat het makkelijk maakt om het te combineren met andere leiding- of staftaken binnen de scoutinggroep.
Als je bij de Pivo’s komt, kom je terecht in een hele hechte groep. Als Pivo ben je nog altijd Scouting fanaat dus help je graag bij (grote) activiteiten voor de groep of lever je hand-en-spandiensten. Maar je hebt natuurlijk ook je eigen programma’s die je moet draaien! Zo wordt er geprobeerd minstens één keer per jaar op kamp (weekend) te gaan en elk seizoen de programmalijst goed te vullen met leuke activiteiten.
Als Pivo’s sta je altijd garant voor gezelligheid, behulpzaamheid en het Scoutinggevoel. Mocht je ook Pivo willen worden of nog een vraag hebben, dan kun je ons altijd een berichtje sturen via onderstaand formulier

Stel een vraag aan de Pivo’s